miercuri, 27 octombrie 2010

Vreau sa imi cumpar un prieten


Vreau sa imi cumpar un prieten. Promit sa il imbrac cu caldura, sa-l hranesc cu dragoste si sa ii potolesc setea cu fericire. Ii voi oferi sufletul si mintea mea drept adapost, nu ii voi cere chirie..ci doar putin sprijin in clipele grele.Promit sa il adapostesc mereu indiferent daca imi greseste sau nu..nu il voi alunga. Vom fi doua trupuri diferite dar cu acelasi suflet. Vreau ca prietenul meu sa imi ofere dragostea de care am nevoie si la randu-mi promit sa il rasplatesc cum stiu eu mai bine, cu o imbratisare calda! Nu-l voi insela si nu il voi lasa la greu...voi fi langa el in zilele cand plange pentru a-i sterge lacrima iar cand se va bucura voi langa el doar daca ma cheama. Nu voi rade de frica lui, il voi incuraja sa si-o depaseasca si la randul meu ii voi impartasi temerile mele.
Vreau sa imi cumpar un prieten...dar am doar 2 banuti :( Cred ca e prea putin !

4 comentarii:

  1. eu cred ca nu ai nevoie de niciun banut...

    RăspundețiȘtergere
  2. Un prieten adevarat nu se cumpara,se castiga,dar in ziua de azi e greu sa ai un prieten adevarat,iar cei adevarati sunt din ce in ce mai rari:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai 2 banuti,numai bine ...unul tie celalalt prieteului.O sa va intelegeti de minune...

    RăspundețiȘtergere

Tin cont de ceea ce spui..

Le multumesc lor >:D