luni, 13 septembrie 2010

Intre cer si pamant...

10 comentarii:

  1. zici ca e o barba a unui batran albit de timp :) fain

    RăspundețiȘtergere
  2. Hola!!! Bonita foto!!! Gracias por la visita a mi blog. BESITOS Y SALUDITOS ESPAÑOLES.

    RăspundețiȘtergere
  3. uai, uai , uai ..... ce am gresit. eu ma refeream la altceva. am recitit mesajul de la tine. ceea ce ai vrut tu sa afli e foarte simplu. mai intai intri la o postare de a ta si copiezi adresa postarii. de exemplu: http://mally-inna.blogspot.com/2010/09/undeva-deasupra-tuturor.html
    apoi intri pe pagina asta http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like
    la rubrica `URL TO LIKE` dai paste la adresa de care ziceam http://mally-inna.blogspot.com/2010/09/undeva-deasupra-tuturor.html
    se va deschide o fereastra cu vreo doua coduri. tu trebuie sa copiezi codul de la rubrica `iframe`,
    pe urma iti editezi postarea. selectezi editeaza html. o sa iti apara ceva cod. la sfarsitul codului, inainte de < div > sa dai paste la codul ala lung. apoi salvezi si gata...

    RăspundețiȘtergere
  4. sa imi spui te rog daca ai reusit :) .. s iarta-ma pentru data trecuta. ma gandeam la altceva cand ti-am scris

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc de vizită
    şi semnul lăsat.
    Să ai o după amiaza frumoasă!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Tzzumbi Multumesc mult pentru ajutor!!! Te mai astept

    @Liova Por nada. Muchas gracias por tu comentario.

    @Elena Nu ai pentru ce. Multumesc si eu pentru vizita. Noapte buna

    RăspundețiȘtergere
  7. Malynna am trecut pe aici,iti trimit o binecuvantare si ma duc ca azi am multe de facut prin casa.....

    RăspundețiȘtergere
  8. @Corina Multumesc ca ai trecut pe aici. O zi frumoasa si tie

    @Monica Multumesc din suflet. O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  9. Great picture.....well done Mallynna.

    greetings, Joop

    RăspundețiȘtergere

Tin cont de ceea ce spui..

Le multumesc lor >:D